
Dżiny z trzeciej części gry są niebieskie i mają nogi. Zamiast biegać, latają na magicznym, fioletowym dymku. Można się z nimi zaprzyjaźnić, romansować, robić bara-bara oraz mieć dzieci. Lampę z dżinem można zdobyć poprzez badanie katakumb, podróż do innego wymiaru żyroskopową obręczą lub kupienie jej za 30000 punktów szczęścia życiowego.
Życzenia
Po potarciu lampy, wychodzi z niej Dżin, gotowy co dwadzieścia cztery godziny łącznie spełnić trzy życzenia z listy:- Więcej życzeń - Sim zużyje życzenie, w zamian za to otrzymując kolejne jedno.(Istnieje szansa, że Dżin da nam dwa dodatkowe życzenia)
- Wskrzeszenie Sima - dżin wskrzesi wybranego Sima. Relacje z nim są nieważne, martwy Sim może mieć nawet zerowe kontakty z tym wypowiadającym życzenie.
- Długie życie - przedłuża życie Sima.
- Duża rodzina - wybranie tego życzenia powoduje takie same efekty jak nagroda szczęścia życiowego Wzmożona Płodność, co oznacza, że Sim, który wypowiedział życzenie, będzie miał znacznie większe szanse na zostanie rodzicem bliźniąt lub trojaczków.
- Fortuna - do konta naszych Simów zostaje dodana pokaźna suma -100 000 simoleonów.
- Miłość - dostajemy możliwość wyboru kochanka z pośród wszystkich Simów dostępnych w mieście (oczywiście tych w odpowiedniej grupie wiekowej). Po wybraniu życzenia wyskakuje Nam specjalne menu, a wybrany Sim zostaje zauroczonym Naszego podopiecznego.
- Szczęście - nasz Sim otrzymuje pozytywny nastrójnik.
- Pokój na świecie - sim dostaje pozytywny nastrójnik i może rozmawiać z innymi o pokoju na świecie.
- Uroda - większe powodzenie w romantycznych interakcjach.
- Uwolnienie Dżina - po wybraniu tego ostatniego, pojawia się okazja, ale tylko wtedy, kiedy Sim nie ma aktualnie żadnej okazji specjalnej. Po uwolnieniu dżina pojawia się osiągnięcie: "Uwolnienie dżina".
Dzieci
Uwolniony dżin może posiadać potomstwo ze zwykłym Simem. Taki potomek ma 50% szans na odziedziczenie mocy dżina poprzez ukrytą cechę Dżin.
Ciekawostki 
- Głosu Dżinowi z The Sims użyczył Will Wright – twórca serii The Sims.
- Na samym początku gry w The Sims 2: Czas wolny, jedynym właścicielem lampy dżina jest Eustachy Aspirant, zamieszkujący Dolinę Niezbędną.
- W przypadku wyczarowania przez dżina karmy dla zwierząt w The Sims 3: Zostań Gwiazdą, dżin (lub inny docelowy Sim) położy karmę na blacie lub stole skąd bez kodów nie będzie można jej usunąć.
- W The Sims 3 wszystkie dżiny posiadają cechę Dżin oraz Niewrażliwy na ogień.
- Dżiny uczą się umiejętności szybciej (podobnie jak wampiry nocą).
- Mimo niezwykłości dżina istnieje możliwość ożenienia się z nim i urodzenia dzieci.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz